Klachten reglement

LF logo 250

Life-Force eigenaar Dr. P. Haima heeft een NIBIG Wkkgz registratie. Dat betekent dat Life-Force is aangesloten bij de Geschilleninstantie Zorggeschil (art. 18 Wkkgz) en beschikt over een erkende  klachtenprocedure (art. 13 Wkkgz). Op afroep beschikt Life-Force over een klachtenfunctionaris (art. 15 Wkkgz) en is opgenomen in het Gelaagd Register van het NIBIG. De Wkkgz vraagt om eerst te proberen de klacht op te lossen in een gesprek tussen cliënt en de zorgverlener. Lukt dat niet dan kan de zorgverlener de cliënt aanbieden de zogenaamde klachtenfunctionaris in te schakelen. Het NIBIG heeft een voorziening van gekwalificeerde klachtenfunctionarissen, die in het hele land kunnen worden ingezet. Wordt ook daarmee de klacht niet opgelost dan kan de cliënt de klacht indienen bij de onafhankelijke Geschilleninstantie. Deze klachtenprocedure vind u hier.